28 december 2010

En djurafton

Jag har haft det hemskt bra i jul. Jag och min fina kompis Lisa bestämde oss för att bojkotta julen. Och som tur var bestämde sig mina föräldrar för att åka bort, så vi hade hela huset med brasa och allt för oss själva. En av aktiviteterna var att gå ut i hönsdräkter och sno en julgran. Vi var ute ganska länge och kände oss tillslut rätt bekväma i vår utstyrsel, men nån julgran hittade vi tyvärr inte. Mer bilder kommer en annan dag! Nu ska jag fira en syster som fyller år med loppisrunda i Södertälje och skridskoåkning i kungsan. 

2 kommentarer:

  1. Rigtige dejlige billeder og skøn toning. Ser frem til at se resten af dit år :)

    Forresten, dit link til "Djurkalendern 2011 - 220kr" virker ikke. Der er vist sneget sig lidt for mange http:// med ind ;)

    SvaraRadera