15 mars 2011

Hår, hej och rosa

Jag önskar så att jag kunde rita ansikten bättre. Men jag har liksom inte tålamod till att hitta min stil riktigt. Det är så slätt i ansikten. På djur finns ju liksom en massa päls. Och så önskar jag att jag kunde bli bättre på att använda färg, eller någon annan färg än rosa. Jag förstår inte varför rosa förföljer mig. Jag skulle aldrig klä mig i rosa, och jag äger knappt några rosa saker, förutom i mitt badrumsskåp kanske. Men när det kommer till illustration då vill jag plötsligt att allt ska vara rosa. 

2 kommentarer:

  1. du är grym på djur

    SvaraRadera
  2. Åh, det där problemet har jag med. Kanske inte med illustrationer just. MEN allting, nästan precis allt i mitt badrumsskåp är rosa. (och min temat i min dator är också rosa) Men jag gillade den där bilden väldigt mycket.

    Samma med ansikten för mig med. det är konstigt det där. Men djur är himla fina med. Man kanske kan börja med att bara göra djurhuvuden på människokroppar!? Pepp.

    Jag har aldrig varit här inne förut, men jag gillar't väldigt mycket!

    SvaraRadera