23 juli 2011

Dagens foto - kolonistugor

För att få fart på mitt bloggande lite kommer jag från och med nu lägga upp en eller flera foton varje dag. Så att ni och kanske jag får koll på vad jag sysslar med om dagarna. Sånt som man brukar göra på bloggar kanske. För tillfället är jag ute och strosar rätt mycket på nätterna. Det är himlans fint med sommarnätter och bra musik i hörlurarna. Det finns ett superduperdundermysigt koloniområde i Västerås. Det är som att komma in i en miniatyrvärld.

Det var inte så värst mycket gatubelysning att tala om, men måne och superhögt ISO gjorde bilderna såhär fina. Jag vill ha en kolonistuga. Det måste vara som att bo i ett dockhus. 

Det känns dock himlans oviktigt att blogga om kolonistugor en dag som denna. Idag har jag fällt en hel del tårar för det som hänt på Utøya i Norge. Man blir så ledsen så att man inte vet vad man ska säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar