4 juni 2012

Nu tar jag mitt pick och pack och far över Atlanten

Efter dessa minst sagt slitiga månader med slutprojekt och allt kan man behöva sig en semenster. Idag flyger jag till USA. Jag och min pappa ska bila lite på östkusten. Och hänga en hel del i New York. Jag börjar resan med lite sol och strand. 
Kändes lite knäppt att köpa badkläder när det var så himlans kallt.
Väskan är packad och jag har säkert glömt minst sju saker. 
 
Min jordgubbsplanta hann bjuda mig på sin enda jordgubbe i kvällssolen innan jag behövde fara. Det kan tänkas bli lite tomt här på bloggen närmaste veckorna. Eller så blir det inte det. Jag ska försöka fota så mycket jag bara orkar. För det är något jag vill bli bättre på. Det kanske dyker upp en och annan bild. 
Hej så länge!

2 kommentarer:

  1. Åh låter kul :) Ha det fint!

    SvaraRadera
  2. Fick "min" illustration idag. Den är underbar! Tack tack tack, tusentack :)

    SvaraRadera