1 november 2012

Instagram oktober

Här kommer lite av mina instagrambilder från oktober. Utsikt från trapphuset till kontoret, fina fakturor från mitt tryckeri, rita lite, mera från trapphuset, finaste smyckesmutiken i Stockhom, agenturfrukost i Stockholm, utsikt från taket till kontoret, Elins katt i låda, gamla stan i Västerås.

Mitt bokmärkesalbum, L som i Larris, regnmys, uggleöga, gamla illustrationer, gamla anteckningar, kontorskatt, höst i topparna, min finaste enhörning. 

Vänskapsbrunn i cykelkorg, rita lite, ABC, info om skogsmus, blodprov, höstmarknaden, fika, mera höstmarknad, inramade original. 

Födelsedagspresent, middag hos mig, glitter på golvet, hårpynt, helvete, Stockholm och fullmåne, häst, vinter och ny kamera!!

1 kommentar:

  1. Nämen så fint! Insåg nyss att jag inte följer dig på Instagram, och att du verkar uppdatera himla flitigt där. Heter du Tovelisa där också?

    SvaraRadera