17 december 2012

Leverans till jul


Om man vill ge bort någon av mina illustrationer i julkapp går det bra att beställa fram till onsdag klockan fem! Dessa fyra finns i större format (50x70cm), grammofonen hittar ni här, ugglekramen hittar ni här, hjärtat hittar ni här, och den ryska dockan hittar ni här. Dessa fyra finns även i 30x40cm. Båda formaten passar i standarramar från t.ex. Ikea och Åhlens. 



Jag har fortfarande några exemplar kvar av min bok "sockerdricka i hela magen". Den är full av en massa udda kärlekshistorier. En himla bra julklapp till någon som kanske tappat hoppet på kärleken. För att beställa den skickar ni bara ett litet mail med adressen den ska skickas till så skickar jag med en faktura i paketet.

 Djurkalender för 2013 hittar ni här. Och min shop på Nordic Design Collectiv hittar man här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar