21 februari 2013

Lite instagram från januari

Februari är snart slut, men bättre sent än aldrig kommer här ett litet urval av mitt januari från instagram. Lagerrekord i photoshop (runt 150 lager, ära vare auto select). Godispyssel. Jobbig men bra kvällsläsning, läs den! Blå himmel från mitt takfönster. Mitt sovrum. Massa polkagrisar. Som jag bjöd på på formex mässan. Och sist min djurkalender.  

Finaste vintervädret. Som jag inte fick se så mycket av eftersom jag stod på Formex. Fina godisar. Har man inget ritbord får man bygga ett själv. Kristaller på fönstret till kontoret. Stolar utan bord. Vila i soffan. Jobb för blocket. Och receptpyssel inför Vegetariska dagen.

Mitt skrivbord på jobbet. Det syddes en del. Nästan som sommarhimmel. Hade besök och bjöd på fina drinkar. Gjorde om köket från svart till vitt, vinylplast är bäst! Naglar som matchar katten. Tulpaner. Och min skrivmaskin. 
En massa mer bilder hittar man på mitt instagram, Tovelisa heter jag där. 

1 kommentar: