3 mars 2014

Instagram från januari och februari

Här kommer en liten samling av mitt Instagram från januari och februari. Hår brukar jag rita när jag inte kan sova. Tårtan kommer från min kalender. Päronet hittade jag i en bortglömd pappershög. Och ett litet tjuvkik på ett stort jobb jag gjort för Ica, mer om det snart!

Jag funderar på att börja göra mobilskal, här är ett litet prov. Uttern kommer från en gammal månadskalender. Prylarna är ett jobb för Blocket. Och en liten glimt av Formfrökens mysiga butik, där jag snart kommer ha mitt kontor och ett alldeles eget  butiksrum, flyttar in imorgon!!

En fågel från jobbet jag gör för Bookaia. En cykel. En glimt av mitt sovrum. Och mer från Bookaia.

En robot, som snart kommer finnas att köpa! Färglagda muffins från min kalender. En kopp. Och lite saknad av sommar... Jag heter Tovelisa på Instagram om ni vill följa mig där!

Here are some of my Instagram pictures from January and February! You find me on Instagram here!

1 kommentar: